خانه » مطالب درسی » انشا یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم

انشا یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم

انشا یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم
4.1/5 - (35 امتیاز)

در این مطلب از سایت برای شما کاربران عزیز انشا یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما بنویسید صفحه 73 نگارش هفتم را تهیه و منتشر کرده ایم

یک بند در مورد تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 کتاب نگارش هفتم , متن انشا درباره تیم والیبال کلاس ما نگارش پایه هفتم , فعالیت درس 6 صفحه 73 بندی درباره تیم والیبال کلاس ما , گام به گام صفحه 73 درس 6 نگارش هفتم ,جواب فعالیت نگارشی صفحه 73 درس 6 نگارش هفتم

 

برای هر یک از موضوع های زیر یک بند بنویسید .

 

انشا  تیم والیبال کلاس ما با مقدمه بدنه و نتیجه گیری :

 

مقدمه : ورزش کردن برای سلامتی بدن مفید است به طوری که پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار نیز بارها ما را به ورزش توصیه کردند.

بدنه انشا : تیم والیبال کلاس ما یکی از بهترین تیم‌های والیبال در مدرسه است و دلیلش هم این است که هر کدام از ما تلاش می کنیم و نقاط ضعف را به نقاط قوت مان تبدیل کنیم.

تیم والیبال کلاس ما همیشه برنده نبوده، شکست هم در بین بازی هایمان داشته‌ایم،اما همه ما شکست را مقدمه ‌ای برای پیروزی بیشتر می دانیم.

هر کدام از ما در هر قسمتی از زمین هم که باشد تلاش می‌کند تا بهترین خودش باشد.

در واقع ما با هیچکس رقابت نمی کنیم بلکه می‌خواهیم از دیروز خودمان بهتر باشیم و شاید به همین دلیل باشد که تیم والیبال کلاس ما برای مسابقه استانی انتخاب شده است.

نتیجه : والیبال به ما یاد داده است که اتحاد، رفاقت و تلاش می‌تواند ما را به موفقیت های بالاتر برساند.

 

 

انشا کوتاه تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

رشته های ورزشی به دو صورت گروهی و انفرادی هستند. ورزش های گروهی طرفداران بیشتری نسبت به ورزش های انفرادی دارند.

والیبال یکی از ورزش های گروهی است که طرفداران زیادی دارد.

کلاس ما، یک تیم والیبال شش نفره دارد، هر یک از اعضای تیم والیبال کلاس ما، منحصر به فرد است.

یکی قد بلند یکی قد کوتاه، یکی چاق یکی لاغر و… اما آن چیزی که در تیم والیبال کلاس ما به چشم میخورد اتحاد و همدلی اعضای تیم است.

 

انشا درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

یکی از رشته های ورزشی که کشور ما در آن حرف اول را می زند والیبال است.

در مدرسه ما هم یک تیم والیبال خوب وجود دارد که بیشتر اعضای آن از دانش آموزان کلاس ما هستند.

من نیز در تیم والیبال عضو هستم، دوستان والیبالی همه قد بلند هستند و ما هر هفته با هم والیبال بازی می کنیم.

در بین اعضای تیم والیبال کلاس ما، اتحاد و فداکاری موج می زند و این ویژگی، تیم والیبال کلاس ما را بین تیم های دیگر مدرسه ها نمونه کرده است.

من امیدوارم که تیم والیبال کلاس ما، همانند سال های قبل، امسال نیز در مسابقات بین مدارس اول شود.

 

انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

تیم والیبال کلاس ما یکی از تیم های حرفه ای و خوب مدرسه است. همه اعضای تیم به خوبی تمرین می کنند و عملکرد آنها واقعا عالی است.

اکثر بازیکنان تیم والیبال کلاس ما قد بلند هستند و به خوبی بازی می کنند، به صورتی که حتی در مدرسه از رویارویی با تیم والیبال ما می ترسند.

بین اعضای تیم والیبال کلاس ما دوستی و رفاقتی هست که کمتر نمونه آن پیدا می شود و این موضوع در گرفتن نتیجه خوب، بی تاثیر نیست.

البته تیم والیبال کلاس ما هم مثل هر تیم دیگری ضعف هایی دارد اما همیشه برای بهتر شدن خود تلاش می کنیم و نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل می کنیم.

ما علاوه بر زمان هایی که والیبال بازی میکنیم، در زنگ های تفریح یا زمان های بیکاری هم در مورد والیبال صحبت می کنیم.

 

یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

والیبال یکی از ورزش هایی است که در کشورمان در آسیا اول هستیم. تیم والیبال کلاس ما تیم بسیار خوبی است و در مدرسه ما نمونه می باشد. دوستان والیبالی ام همه قد بلند هستند و هر هفته با یکدیگر بازی می‌کنیم. اتحاد بین تیم ما بسیار زیاد است ما مثل برادر یکدیگر را دوست داریم و در بازی به یکدیگر کمک می‌کنیم. تیم ما بسیار فداکارانه بازی می‌کند و این ویژگی تیم والیبال کلاس ما است که ما را در بین تیم‌های دیگر مدرسه نمونه کرده است. پیروزی در والیبال به معنی بردن تیم حریف نیست به معنی احترام گذاشتن و رعایت اخلاق ورزشی می باشد. امیدواریم تیم والیبال کلاس ما مثل سال قبل امسال نیز در مسابقات بین مدارس اول شود.

 

انشا  تیم والیبال کلاس ما  با مقدمه بدنه و نتیجه صفحه 73 نگارش هفتم :

 

مقدمه
تیم والیبال کلاس ما نه تنها بهترین تیم مدرسه بود بلکه در مسابقات والیبال بین مدارس هم بهترین بازیکنان تیم از کلاس ما بودند. آن روز گرم بازی بودیم و داشتیم با هشتمی ها مسابقه والیبال می‌دادیم که زنگ آخر مدرسه به صدا در آمد.

بدنه انشا
تیم حریف از ما عقب بود و اصرار داشت که بازی تمام نشده و باید ادامه بدهیم. ما که به خودمان اعتماد کامل داشتیم قبول کردیم. مدیر و ناظم مدرسه هم که دیدند همه به ادامه بازی اصرار داریم دقایقی دیگر به ما فرصت دادند. هشتمی ها با قدرت تمام تلاش کردند و بازی را به مساوی کشاندند اما در آخرین لحظات همان موقع که ناظم مدرسه سوت کشید تا ما از مدرسه بیرون برویم ما توانستیم پیروز شویم.

نتیجه
تیم والیبال ما هفتمی ها، بهترین تیم بود و حالا چند نفر از بین ما این ورزش را به طور حرفه ای دنبال می‌کنند. باید بگویم معلم ورزش ما که خودش عاشق والیبال بود در این موفقیت و شور و شوقی که به ما می‌داد تاثیر زیادی داشت.

 

انشا طنز تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

تیم والیبال کلاس ما یکی از قوی ترین تیم های مدرسه است که اعضای آن به مسابقات استانی هم راه یافته اند. تفاوت تیم والیبال کلاس ما با بقیه تیم ها، اتحاد و همدلی اعضای تیم است که ما ‌را به هماهنگی زیادی رسانده، به طوری که همه اعضا حرکت و واکنش های همدیگر را پیش بینی کرده و با شناخت مهارت های هر کس، موقعیت های مختلف را به فرد مورد نظر واگذار می‌کنیم و همه این ها در کمترین زمان ممکن با سرعت بالا انجام می‌شود. ما هر روز به سختی تمرین می کنیم تا مهارت های خود را افزایش ‌دهیم. علاوه بر زمان هایی که والیبال بازی می‌کنیم، زنگ های تفریح یا در زمان اوقات فراغت هم درباره والیبال صحبت می کنیم و انگیزه مان را برای مسابقات تازه نگه می‌داریم. می‌توان گفت همه تیم های والیبال مدرسه از رویارویی با تیم والیبال کلاس ما هراس دارند، زیرا ما این ورزش را هدف‌دار دنبال می‌کنیم و بدون اینکه از شکست بترسیم پیش می‌رویم.

 

انشا زیبای تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

تیم والیبال کلاس ما یکی از تیم های حرفه ای و خیلی خوب مدرسه است .

همه بچه ها به خوبی تمرین می کنند و در پستی که بازی می کنند واقعا فوق العاده عمل می کنند .

ما حتی تو مدرسه هم حریف نداریم و همه از رویارویی با تیم ما می ترسند .

اکثر بازیکن های تیم والیبال کلاس ما قد بلند هستند و با مهارت خود در زمین بهترین عملکرد را دارند .

همه با هم متحد هستند و به یک هدف که پیروزی در تمامی مسابقات است فکر می کنند .

البته دوستی و رفاقتی که بین ما هست هم در گرفتن نتیجه های خوب بی تاثیر نیست .

حالا می خوایم لباس های یکدست هم برای بازی های خارج از مدرسه خریداری کنیم تا اتحاد میان ما بیشتر به چشم بیاید .

البته تیم ما هم مانند هر تیم دیگر ضعف هایی دارد اما اصلا برای ما مهم نیستند .

زیرا همیشه برای بهتر شدن خود تلاش می کنیم و ضعف ها را یکی یکی از بین می بریم .

علاقه ما به والیبال به زندگیمان نیز کشیده شده است .

همیشه سعی می کنیم اخبار والیبال را دنبال کنیم و در زنگ های تفریح و یا زمان های بیکاری همه ی بحثمان درباره والیبال است .

البته همیشه سعی می کنیم والیبال به درسمان لطمه ای وارد نکند .

 

انشا توصیف تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

تیم والیبال کلاس ما خیلی قوی و قدرتمند است. یک روز در مدرسه مان مسابقه والیبال بین کلاس های مختلف مدرسه مان برگزار شده بود. قبل از آغاز مسابقه کلی تمرین کرده بودیم و حسابی خودمان را برای رقابت بزرگ آماده کرده بودیم. بزرگترین نیرویمان که امید و شجاعت بود را تقویت کردیم و همگی با شور و نشاط به زمین مسابقه راهی شدیم.

مسابقه شروع شد. تیم حریف بازی را با سرویس پرقدرتی آغاز کرد که علی توانست آن را به خوبی دریافت کند و به ما پاس بدهد. من هم در سومین ضربه، چنان به توپ کوبیدم که صاف روی زمین حریف خوابید و یک هیچ به نفع ما بازی پیش رفت!

صدای تشویق بقیه همکلاسی هایمان که بیرون زمین نشسته بودند بلند شد. میثم که بیرون زمین بود بلند بلند فریاد می کشید : ما برنده میشیم! و همچنان با تشویق های جانانه شان به ما انگیزه می دادند. بازی ادامه داشت و آن تیمی برنده محسوب می شد که زودتر به امتیاز ۲۵ برسد. بازی هیجانی تر میشد و ما هم با تمام تلاشمان بازی می کردیم. اسپک های محمد خیلی قوی بود و کم تر پیش می آمد که برایمان امتیاز آور نباشد.

محسن هم پاسور تیم بود و حسابی رو سفیدمان کرد. بالاخره امتیاز به ۲۲ و ۲۴ به نفع تیم ما رسید که من رفتم تا سرویس بزنم. همه برای این لحظه و کسب امتیاز آخر، هیجان داشتند تا اینکه با تمام نیرویم سرویس زدم و تیم حریف نتوانست آن را بگیرد و تیم ما برنده شد.

همکلاسی هایمان با جیغ و دست و تشویق آمدند و ما را در آغوش گرفتند. مدیر هم علاوه بر تشویق، جایزه مان را اهدا کرد. توپ ارزشمند والیبال به بازیکنان تیم ما! حالا مانده بود خریدن شیرینی پیروزیمان! بعد از پایان مدرسه بستنی پیروزیمان را هم خوردیم!

 

انشا گام به گام صفحه 73 نگارش هفتم :

 

تیم والیبال کلاس ما ، یه تیم قوی و خوب تشکیل شده از اعضای پرقدرت و پر انرژیه ! ماشالا همه ی بچه ها هم که کاربلدن و هیچکس حریفمون نمیشه!تو تیممون هم قد بلند داریم هم متوسط هم کوتاه که هرکی یه گوشه از زمینو میگیره و حسابی گرد و خاک میکنیم و رقبا رو از زمین میندازیم بیرون !

اتحاد بچه هام که اصلا قابل وصف نیست!همه باهم دوست و یکصدا هستیم و شاید این دلیل بردهای پی در پی ما باشه ، برعکس بعضی تیما که بین اعضاشون همش دعوا هست و خب مسلما به نتیجه هم نمیرسن!

حالا زیادی از خودمون تعریف کردیم ، البته تعریف که نه حقایق رو گفتیم ! ولی با تمام این ها تیم ماهم ضعف هایی داره که بهتره اینارو فاش نکنیم و بین اعضای تیم بمونه ، آخه حریف زیاده اگه بخوان ضعفای ما رو بدونن که دیگه هیچی… . باید ما جمع کنیم بریم .

نتیجه گیری انشا در مورد تیم والیبال کلاس ما :

ولی با وجود ضعف ها و همه ی مشکلاتی که داشتیم و داریم ما تونستیم به یکی از بهترین تیم های والیبال حداقل توی مدرسه تبدیل بشیم و پوزه حریفارو به خاک بمالیم ! اگه این مشکلاتم حل بشه شاید بتونیم تو منطقه ام جز بهترینا باشیم .

 

متن کوتاه راجب تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

ورزش های گروهی نسبت به ورزش های انفرادی دارای طرفداران بیشتری هستند و والیبال یکی از ورزش های پرطرفدار است.
کلاس ما دارای یک تیم والیبال شش نفره است که هریک از اعضای تیم دارای ظاهری منحصر به فرد هستند یکی قد بلند دیگری قد کوتاه یکی چاق و دیگری لاغر یکی خوش اندام و لیبرو تیممان هم چاق است و هم قد کوتاه….
بیشتر از برد و باخت در تیم والیبال کلاس ما مهم اتحاد و همدلی اعضای تیم است که مانند یک سد شکست ناپذیر میتواند عامل پیروزی تیم ما در تمام مسابقات باشد

 

انشا کوتاه تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 نگارش هفتم :

 

والیبال یکی از ورزش هایی است که در کشورمان در آسیا اول هستیم. تیم والیبال کلاس ما تیم بسیار خوبی است و در مدرسه ما نمونه می باشد. دوستان والیبالی ام همه قد بلند هستند و هر هفته با یکدیگر بازی می‌کنیم. اتحاد بین تیم ما بسیار زیاد است ما مثل برادر یکدیگر را دوست داریم و در بازی به یکدیگر کمک می‌کنیم. تیم ما بسیار فداکارانه بازی می‌کند و این ویژگی تیم والیبال کلاس ما است که ما را در بین تیم‌های دیگر مدرسه نمونه کرده است. پیروزی در والیبال به معنی بردن تیم حریف نیست به معنی احترام گذاشتن و رعایت اخلاق ورزشی می باشد. امیدواریم تیم والیبال کلاس ما مثل سال قبل امسال نیز در مسابقات بین مدارس اول شود.

 

درباره تیم والیبال کلاستان یک بند بنويسيد.

 

تیم والیبال کلاس ما با داشتن بازیکنان خوب یکی از مطرح ترین تیم ها در این مدرسه است. ما با داشتن تمرینات منظم و با استفاده از نظریات مربی خویش و تجربیات دیگران و همچنین برگزاری مسابقات تدارکاتی توانسته ایم ضمن بالا بردن تمرینات خویش حس رقابت را نیز در بین دیگر تیم های والیبال مدرسه ایجاد کنیم. اگرچه دیگر تیم های مدرسه سعی دارند تا خودی نشان دهند اما به دلیل داشتن ضعف هایی همچون نداشتن انگیزه و هدف، تمرینات منظم و مستمر و همدلی و هماهنگی بین بازیکنان نتوانسته اند به آن جایگاهی که انتظارش را دارند دست یابند. این در حالیست که تیم ما با کسب جایگاه و مقام اولی در بین تیم های سایر کلاس ها حرف اول را می زند.

نویسنده : والیبال ورزشی است که مورد علاقه بیشتری خواهد بود.والیبال ورزشی پر طرفدار است که اغلب انرا به تیم شش نفره اش میشناسند.این ورزش با توپ والیبال که توپی بسیار سبک است انجام می شود.ورزشی شاد و مفرح است اما در عین شاد بودنش کمی خطرناک است.باید مراقب بود که توپ بر روی صورت نخورد.تا مسیرمان به درمانگاه نباشد. من خودم والیبالیستم و عاشق این ورزش هستم.

 

 

پایان مجموعه

انشا یک بند درباره تیم والیبال کلاس ما صفحه 73 کتاب نگارش پایه هفتم

کاری از گروه آموزشی درس کده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *